Carlos, Nándi, Pálcika

Három vizsla életéről, akik természetesen mind egyéniségek.

Friss topikok

  • kisica: Hiányoznak a hírek :( (2013.05.21. 21:17) Húsvétra hangolva
  • kisica: Ige - igen, még szeretnénk képeket, híreket! <3 (2013.03.04. 12:46) Meglepetés
  • kisica: Olyan jó olvasgatni és nézegetni a blogotokat. Hiányoznak az új bejegyzések :-( (2012.12.28. 12:12) Ágymelegítő
  • _Vezo_: A körte szezon :D :D :D (2012.07.24. 11:48) In flagranti
  • kolytyi: Itt a Kutyaolimpia!!! (vagy Kutyolimpia?): www.declansdogsblog.co.uk/2012/06/are-you-startin-to-g... (2012.06.22. 11:00) Indiszkrét

Linkblog

Utolsó kommentek

  • kisica: Hiányoznak a hírek :( (2013.05.21. 21:17) Húsvétra hangolva
  • tarkakutya: @kisica: igen, készülődik! Már elkezdte az új bundáját növeszteni. (2013.03.20. 07:51) Húsvétra hangolva
  • kisica: Nagyon jó, kis húsvétváró képek! :D Köszönjük! Tökéletes úr készül is már az Ő Ünnepére? (2013.03.19. 20:06) Húsvétra hangolva
  • kisica: Ige - igen, még szeretnénk képeket, híreket! <3 (2013.03.04. 12:46) Meglepetés
  • kolytyi: Még, még, ennyi nem elég! Gyorsabban, gyakrabban, többet!!! És ilyen szépeket! :-) (2013.01.11. 19:23) Meglepetés
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Az úgy volt, hogy tegnap megpróbáltuk megmosni Carlos fogát. Így utólag azt mondanám, hogy nagyképű voltam, amikor azt gondoltam, hogy egyedül is menni fog. Carlos tiltakozása olyan méreteket öltött, hogy ketten kellettünk hozzá.

Kezdetben tehát kettesben voltam Carlos kutyával a fürdőszobában, csukott ajtónál, nehogy megszökjön az eb. Leültettem, elmeséltem neki, hogy mi fog történni, majd nekiálltam a műveletnek. Már ott bajos volt a dolog, hogy belenyúltam a szájába. Nem szerette, pedig normál körülmények között ő az, aki mindent megtesz azért, hogy harapdálhassa a kezem. Gondolván, hogy mielőtt bármit is csinálok, jól körülnézek a kutyaszájban, megpróbáltam szétfeszíteni az akkor már erővel zárva tartott fogsort. Hát küzdöttem rendesen. A kutyának vagy az eleje mocorgott, vagy a hátulja! Ha nyitva volt a szája, akkor a hátsóját rázta elvetemülten, ha végre ült, akkor dacosan lehajtotta a buksiját és a hónom alá próbálta elrejteni az egész nagy fejét! Már majdnem feladtam, de aztán nyílt a fürdőajtó és megérkezett a segítség. Én fogtam a kutya hátulját lábbal, a fejét kézzel, Laci pedig szakértő szemeket meresztett a kutyafogsorra. És ekkor döbbenetes dolog történt! Carlos bosszúja utolért minket! Majdnem mindannyian odavesztünk! Befingott egy akkorát ez a dög a zárt fürdőbe, hogy kishíján eszméletünket vesztettük! Talán mondanom sem kell, hogy annak ellenére, hogy a kutya volt a legtávolabb az ajtótól, mégis ő hagyta el először a helyiséget - persze ő fel volt készülve a támadásra. Persze röhögtünk, mit is tehettünk volna, de ma újra megpróbáljuk. Gázálarcban!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsivla.blog.hu/api/trackback/id/tr251517184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hubavizsla · http://hubavizsla.blog.hu 2009.11.11. 10:46:22

Nahát, mi is a napokban próálkoztunk hasonló beavatkozásban... nem jött össze! Úgyhogy marad a marhalábszárcsont, a préselt marhabőr csont és egyéb fogtisztító hatású nyamiságok! Írd meg ha sikerrel jártok és persze azt is milyen technikával... mi már föladtuk! :-)

Drótos Pipacs · http://drotvizsla.wordpress.com 2009.11.12. 20:51:36

Mélyen átérzem a helyzeteteket, már ami a gáztámadást illeti...
E téren sajnos Pipacs is tökéletes munkát végez.

Bejgli 2010.09.01. 21:28:07

basszus, ordítva felröhögtem :) :)
süti beállítások módosítása