Carlos, Nándi, Pálcika

Három vizsla életéről, akik természetesen mind egyéniségek.

Friss topikok

  • kisica: Hiányoznak a hírek :( (2013.05.21. 21:17) Húsvétra hangolva
  • kisica: Ige - igen, még szeretnénk képeket, híreket! <3 (2013.03.04. 12:46) Meglepetés
  • kisica: Olyan jó olvasgatni és nézegetni a blogotokat. Hiányoznak az új bejegyzések :-( (2012.12.28. 12:12) Ágymelegítő
  • _Vezo_: A körte szezon :D :D :D (2012.07.24. 11:48) In flagranti
  • kolytyi: Itt a Kutyaolimpia!!! (vagy Kutyolimpia?): www.declansdogsblog.co.uk/2012/06/are-you-startin-to-g... (2012.06.22. 11:00) Indiszkrét

Linkblog

Utolsó kommentek

  • kisica: Hiányoznak a hírek :( (2013.05.21. 21:17) Húsvétra hangolva
  • tarkakutya: @kisica: igen, készülődik! Már elkezdte az új bundáját növeszteni. (2013.03.20. 07:51) Húsvétra hangolva
  • kisica: Nagyon jó, kis húsvétváró képek! :D Köszönjük! Tökéletes úr készül is már az Ő Ünnepére? (2013.03.19. 20:06) Húsvétra hangolva
  • kisica: Ige - igen, még szeretnénk képeket, híreket! <3 (2013.03.04. 12:46) Meglepetés
  • kolytyi: Még, még, ennyi nem elég! Gyorsabban, gyakrabban, többet!!! És ilyen szépeket! :-) (2013.01.11. 19:23) Meglepetés
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Bár nincs éppen strandidő, ma is pocsolyáztunk egy kicsit a murvabányánál:

Így nézünk ki vizes szőrrel - ábécésorrendben először Bandi, aztán Carlos:

Bandi "nemértem" fejet vág, Carlos viszont tipikusan az "add már azt a kekszet, most mit izélsz" ábrázatát engedte lefényképezni. Ez részemről kisebb zsonglőrmutatványt kívánt, hiszen míg bal kezemben a jutalomfalatot tartottam, úgy, hogy egyik eb se egye meg a fél kezemmel együtt, addig a jobb kezemben lévő fényképezőgép keresőjét figyeltem, hogy azért a kutya is benne legyen a képben.

A bányából hazafelé tartva előkerült néhány bosszantóan szemtelen fehér lepke, akik egyfolytában pimaszkodtak a kutyáimmal. A hős ebek alaposan megkergették őket. Mondtam nekik, hogy olyanok, mint Süsü, a sárkány, aki azt kiabálta, hogy "várj meg, lepke, várj meg" - kb. hasonlóan örülhetnek a lepkék két vizslának, mint egy képzeletbeli egyfejű sárkánynak. A lepkevadászat remek alkalomnak bizonyult a "hozzám" vezényszó gyakorlására, amikor már jó messze elszaladtak, visszahívtam őket és mivel mindig vissza is jöttek, kaptak finom jutalomfalatokat. Persze én tudom jól, hogy nem azért jöttek, mert hívtam őket, hanem azért, hogy kapjanak valamit, de engedtessék meg nekem, hogy legalább pillanatokig azt gondolhassam, hogy szófogadó kutyáim vannak :)

Míg kezdő vadászkutyáim csak kergették a vadat (mármint a lepkét), addig én tapasztalt vadászként még bőrön kívül elkaptam egy kullancsot, aki éppen Carlost akarta megtámadni. Eltapostam a vérszívót!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsivla.blog.hu/api/trackback/id/tr28401916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása